Távsegítség leírása

Olyan esetekben, amikor nem szükséges házhoz menni a probléma megoldásához, akkor a hiba elhárítását távolról is el tudom végezni. Ilyenkor belépek az Ön számítógépére, majd megkezdem a hibaelhárítást, beállítást, stb. Ön mindezt otthonából élőben nyomon követheti, látja éppen hol tart számítógépének javítása, beállítása, stb. A távsegítséggel továbbá programokat lehet telepíteni / eltávolítani a számítógépéről. A távsegítség igénybe vételéhez internet kapcsolatra és az AnyDesk vagy a Teamviewer nevű programra van szükség.

Távsegítség programok telepítése és használata

  • Telepítsen fel egy tetszőleges távsegítség programot a számítógépére. Mindkét program megfelelő a célra: AnyDesk vagy TeamViewer.
  • A program elindulását követően az alkalmazás létrehoz egy egyedi azonosítót és/vagy jelszót.
  • A távsegítséget minden esetben Ön szabályozhatja. A jelszó és a program indítása/engedélyezése nélkül az Ön számítógépére nem lehetséges kapcsolódni!
  • A távsegítség nyújtása teljesen biztonságos és bevett módszer a mindennapokban.
  • Természetesen, mint minden munkavégzés a távsegítség is a bizalmi elven alapul!
  • A fenti programok letöltése és otthoni használata díjmentes!